Jag är tillbaks!!!!

Heeeej!
Jag är tillbaks på bloggen igen! Saknat mig??

Idag har jag praoat på ett dagis med min kompis. Och det vasr verkligen inte lätt...
Barnen följde efter oss vart vi en gick så när vi ville prata lite för oss själva fick vi springa in i toaletten och prata medans barnen stod utanför och bankade på dörren...
Men det var jättekul att få gå ditt, jag hade jätteroligt när jag lekte med branen.^^
Ska dit imorgon med och sen är jag ledig i 4 dagar och då ska jag åka till farmor och farfar.^^

Så det är vad jag har gjort och ska göra! Nu vet ni det.

Här har ni the GazettE's Sucide Circus live:



HELT OTROLIGT!!!!!!!!!!!! ÄLSKAR THE GAZETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0