Svar på frågestunden!


Här är svaren på frågorna!

1.Vilka jrock band lyssnar på mest på förutom THE GAZETTE?
Svar: Här är en lista på alla band japanska band/artister jag lyssnar på:
the GazettE, Alice Nine, SuG, Dir en grey, Gackt, Miyavi, X Japan, Versailles, ACE, An cafe, HITT, Vivid, Aicle, Plunklock, Nightmare, SCREW, Born, Kaya, Mix speaker's inc, Girugämesh, Deluhi, One ok rock.
Och så finns det mer.^^

2.Om du fick ändra en sak med ditt liv och dig själv, vad skulle det vara?
Svar: Jag skulle vilja födas som Reitas flickvän..... XDDDDD

3. Cola eller fanta?
Svar: FANTA!!!!! PhotobucketMen jag gillar cola med.^^

4. Vinter eller sommar?
Svar: Sommar och jag vill ha det nu!!!!!!

5. Om du skulle ut på en öde ö och bara fick ta med dig 3 saker vad skulle du ta med dig?
Svar: Jag skulle ta med mig dator, mat och ett flygplan så jag kan flyga hem igen. XD

6. Vad är det bästa som hänt dig?
Svar: Det finns många saker. Men det måste vara när jag började lyssna på J~rock för jag fick en massa nya vänner då. Och när jag såg HITT.

7. Vem är snyggast i seremedy?
Svar: Yohio och Seike!

8. Av alla animes och mangas du har läst vilken är bäst tycker du?
Svar: Anime: Special A och Death Note och Manga: God Child. Fast det finns så många bra!Photobucket

9. Mörk, vit, eller ljus choklad?
Svar: Ljus!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

10. VisualKei eller OshareKei?
Svar: Gillar båda men VISUAL KEI 4EVERRRRRRRR!!!!!!!!!!Photobucket

11. Lolita eller Gyaru?
Svar: Gyaru är fint men jag gillar lolita bäst!


Tack för alla era frågor.^^ Det var jätte roligt att svara på dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0