New bag!

Ja, jag sa ju att jag skulle köpa en ny An cafe tröja ,men det blev tyvärr inte så för
att jag inte hade råd..... (◞‸◟ㆀ)
Men istället köpte jag en jättefin väska istället som jag är helt kär i.
Den är lite sliten, men skit samma! XD

Och så har jag lånat lite manga från biblioteket som jag ska läsa sen när jag inte har något att göra. ^^
Mangan heter "Natsume's Book of Friends". Jag läste lite på tågot och tycker att den är jättebra!
Så jag rekomenderar den för dem som gillar fantasy och manga!
Här kommer en bild på min nya väska som jag älskar så mycket! (*^∪^*)↓





Kommentarer
Postat av: Keniiji-sama

Jag har oxå en sååån!!! xD

2012-04-08 @ 18:35:20
URL: http://a-m--manga.blogspot.com
Postat av: Kämpa på

Skit snygg väska

2012-04-08 @ 22:55:12
Postat av: Madde

Var har du köpt den där väskan??? >->

2012-04-09 @ 15:17:23
URL: http://befun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0